divendres, de juliol 13, 2007

Serie acabada: Yawara!


El dimarts passat per fi vaig acabar de veure l'anime de Yawara!, o més conegut per aquests indrets com a Cinturó Negre. L'OVA també la he vist, així que només em queda per veure l'especial d'Atlanta'96, que acabo de trobar subtitulat al català, a veure que tal.

Quins records de quan era petit, jejeje. No se quan temps farà ja de la primera vegada que la vaig començar a veure, simplement recordo que m'encantava. I ara, gracies a Animelliure, per fi l'he pogut veure completa. És un dels millors animes que he vist. Llàstima que es nota que al final de la serie s'acaba el pressupost i havien d'anar per feina i van molt més ràpid que al principi, i també llàstima de no poder veure la part de Barcelona. Tot i això podem veure una mica de Barcelona a la part del campionat mundial i tenen un bon detall:


Si, el cartell indicant el campionat del mon al palau Blaugrana escrit en català! Bé, m'encantaria tenir el manga, a ser possible en català, però sembla que no serà possible. Com a mínim hem tingut la sort de ser uns dels pocs afortunats que hem pogut veure aquest fantàstic anime.

Yawara! a Anime News Network.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada