diumenge, de setembre 20, 2009

Otaku books

The Otaku Encyclopedia and The Manga Cookbook

Quan faig una comanda de manga a Amazon aprofito per demanar, també, altres llibres i així aprofitar el transport. I aquests són els llibres extra de la passada comanda que em van arribar ahir.

When I do a manga purchase in Amazon, I also buy other books to use the shippment. And these are the extra books in the last purchase.

El de l'esquerra, titulat The Otaku Encyclopedia, és una important guia sobre el submón otaku. Conté un important recull de termes otaku explicant el seu significat a més d'altres extres. Són un munt, tot i així he trobat que alguna paraula falta. El vaig conèixer pel bloc del dannychoo, així que l'única opció que tenia era comprar-lo.

The book on the left, The Otaku Encyclopedia, is an important guide about the otaku world. Has a lot of otaku words with their meaning and other extra things. But I miss some word. I know about it on dannychoo's blog so the only thing that I could do was buy it.

El de la dreta, The Manga Cookbook, és un recull de receptes típiques d'anime i manga. Per fi podré aprendre a fer els popets salsitxa. O els meus propis bentos, ja que no tinc cap noia que me'ls faci...

The book on the right, The Manga Cookbook, is a compilation of tipical manga and anime recipes. Finally I'll be able to do the tako-sausages. Or my own bentos, because there aren't any girl that makes it for me...

I vosaltres, teniu llibres frikis (en tota l'amplitud de la paraula, no només otaku)?

And you, have freak books (not needed that be otaku)?

3 comentaris:

  1. popets salsixa? pinta estrany, però... ok! m'apunto! quan els faràs? xDD

    Clash

    ResponElimina
  2. Clar, tu no saps que és per que no has llegit prou manga. No t'esperis gran cosa tampoc :P

    ResponElimina
  3. jejeje com molen els llibres! el de cuina pot ser TAN gran! espero posts dels plats que preparis eh!!

    salut!

    ResponElimina