dimecres, de setembre 30, 2009

Em presento al Noken!

Ja està fet. Aquí matí he anat a pagar-lo i a entregar el formulari. Pels qui no sapigueu que és això del Noken, la Wikipedia us omplirà de saviesa. Em presento al nivell 4, el més baix de tots. Ja em podeu desitjar sort ^^.

L'examen tindrà lloc el dia 6 de desembre a la facultat de traducció e interpretació de la UAB. Però abans d'arribar a aquest punt has d'emplenar un formulari i passar per caixa, evidentment.

Test Guide (Noken 2009) 01

El formulari ja fa unes setmanes que el vaig anar a buscar al consolat del Japó. Ve amb un llibre d'instruccions (Test guide). Només us posaré fotos de la Test Guide per que les del formulari haurien d'estar totes completament pixelades :P

Test Guide (Noken 2009) 02

A la Test Guide explica pas per pas com, amb que i de quina forma s'ha d'emplenar el formulari. Fins i tot et posen mostres de com volen que siguin les lletres. Els japonesos són molt meticulosos, no volen cap imprevist.

Test Guide (Noken 2009) 03

També et fan indicar quin és el teu idioma natiu amb un codi. I sí, el català hi és evidentment. Però una cosa que em va sobtar és la forma d'escriure-ho amb japonès. Jo estic acostumat a カタルニャ語 (katarunyago) i aquí ho escriuen カタロニア語 (kataroniago). Suposo que, evidentment, aquesta forma també deu ser correcta.

Test Guide (Noken 2009) 04

Així que ahir em vaig passar una bona estona emplenant-lo, seguint les instruccions pas a pas i mirant de no equivocar-me, tendència força accentuada en mi. Al final ho vaig aconseguir. Després vaig enganxar el parell de fotografies que demanen al seu lloc corresponent.

I aquest matí he anat a entregar-lo. Primer he passat pel banc a pagar. Són 50€, no ho trobo gaire car. I després cap al consolat un altre cop. Allà he coincidit amb un altre dona que també anava a entregar el formulari. I també pel nivell 4, espero que tingui sort ^^.

Bé, ara a estudiar de valent. Ja us aniré informat.

For my English readers, sorry, is too late to rewrite all in English. Later I will do an special entry ^^

7 comentaris:

  1. woooo!!! et desitjo molta sort!! t'estaré enviant bones vibracions el dia 6 de desembre!!! ;3

    ResponElimina
  2. Ànims Redox!! Ja veuràs que tot anirà bé!!

    ResponElimina
  3. Molta sort, quina enveja >.<

    ResponElimina
  4. Hola!
    He trobat el teu blog mentre cercava examens d'anys anteriors del Noken. Jo aquest any també m'hi presento :)
    Per casualitat n'has trobat?
    Gràcies i sort a l'examen!

    ResponElimina
  5. Hola!
    Doncs sí, vaig trobar un torrent amb tots els exàmens de tots els nivells des de l'any 1991 fins al 2007 si no recordo malament. Això sí, el vaig trobar totalment de casualitat, per que quan els buscava no trobava quasi res. Si vols tel passo.
    Molta sort a tu també!

    ResponElimina
  6. Hola de nou!
    Ah si? Està molt bé! Doncs si m'ho poguessis enviar em faries un gran favor! :D
    El meu correu és minerva33(at)gmail.com
    L'any passat a l'academia on vaig ens van passar alguns exemples, però aquest any no tenim res... Sempre va bé practicar amb examens reals :)
    Moltíssimes gràcies de nou!
    がんばれ!

    ResponElimina