diumenge, de setembre 06, 2009

Negima! ~ALA ALBA~ i més Negima!

 
Fa uns dies que em vaig decidir a veure les OVA's de Negima! ~ALA ALBA~. No esperava res de bo, acostumat a que ningú sap adaptar decentment un manga de l'Akamatsu a anime. Però em vaig emportar una agradable sorpresa.

Some days ago, I watched Negima! ~ALA ALBA~ OVA's. I didn't hope nothing good when nobody has adapted decently an Akamatsu's manga to anime. But I taked a nice surprise.

És el millor anime d'un manga de Ken Akamatsu que he vist. I l'única cosa que han fet és seguir fidelment el manga, sense experiments estranys com en anteriors ocasions. L'Asuna amb un ull de cada color, els personatges no semblaven deformats i amb el puntet ecchi dels mangues de l'Akamatsu.

Is the best anime from a Ken Akamatsu's manga that I have seen. And the only thing that they did is to adapt faithfully the manga, without weird experiments. Asuna with each eye with a different color, no deformed characters and a little bit of ecchi.

Aquestes OVA's adaptes un arc argumental de transició entre dos arcs argumentals més importants. I ho deixen tot tan apunt que automàticament em va sortir la predicció de que, tard o d'hora, hi hauria una nova temporada de Negima!

This OVA's adapts a transitional argumental arc between two more important arcs. The end made me predict that there will be a new Negima! season.

I no m'he equivocat. No m'esperava confirmar-ho tant d'hora, però ahir va sortir a Anime News Network la notícia d'una possible nova temporada de Negima!. Això sí, caldrà esperar fins al 2011. La tercera serà la bona? Esperem-ho. Mentrestant, amb el volum 27 surt una nova OVA.

And I wasn't wrong. I didn't expect to confirm it so soon, but yesterday appeared in Anime News Network, a new about a possible new Negima! season. But we will have to wait until 2011. Meanwhile, with the 27th volum we will have a new OVA.

Negima! ~ALA ALBA~ a Anime New Network.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada