divendres, de setembre 25, 2009

Anime Tardor 2009



Aquesta vegada, la nova temporada d'anime ve marcada clarament per una estrena, Fairy Tail, i per una continuació, Inuyasha Final Act. Cap dels dos em diu gaire, potser tinc una mica de curiositat per Inuyasha, però poca cosa més. I sí, de la resta m'ha costat molt triar com a mínim un títol, per que si no aquest apunt no sé quin sentit tindria. Finalment m'he decidit per 11eyes, que no fa mala pinta. A veure que tal.

In this new anime season, I didn't find too many interesting animes. Maybe the people find interesting Fairy Tail and Inuyasha Final Act, but to me don't mind too much. If I have to choose one, I choose 11eyes. Well, will see if will be good.

11eyes a Anime News Network

2 comentaris:

  1. qui sap qui sap, viam què tal...

    Tot i que a mi m'entren unes quantes sèries pels ulls eh... XD vaja que el dibuix està guapo!

    Per exemple "Sora no Otoshimono" podria estar bé! i "nyan koi!" pot ser divertida!

    ResponElimina
  2. Nyan koi! em va cridar l'atenció també. El que passa que aquesta temporada el paper de gran serie se l'emporta Fairy Tail i deixa totes les altres bastant amagades.

    ResponElimina