dissabte, de maig 30, 2009

KVM Conceptronic a Ubuntu

DSCN2248

Molt bones gent! Ja fa unes quantes setmanes que em vaig comprar un switch KVM (Keyboard, Video, Mouse) amb l'objectiu únic de pode connectar més fàcilment el portàtil al monitor de 20 polsades per a veure l'anime en aquest^^

A mi em semblava que no hi hauria d'haver cap problema amb l'Ubuntu, però em passa una cosa força estranya. Un cop connectat el portàtil al KVM i encara amb el monitor rebent la senyal de vídeo del altra PC, el portàtil em reconeix el monitor perfectament, però si faig el canvi a que el monitor agafi la senyal del portàtil, llavors el portàtil em reconeix un monitor desconegut amb unes resolucions pos convencionals.

Així que l'únic remei que tinc és fer els canvis de mode (canviar a dues pantalles i seleccionar resolució) amb el monitor rebent la senyal del altre PC. És una mica estrany, però que hi farem, si tots els problemes fossin com aquest... Després ja puc fer el canvi a que agafi la senyal del portàtil i tinc la resolució correcta^^

Tot i aquest petit problema, estic molt content, s'ha acabat allò d'anar a darrera del PC a desconnectar el monitor^^

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada