dissabte, de juny 06, 2009

Noves figures!

DSCN2656

Ahir em va arribar el paperet de correus per anar a buscar uns paquets (sí, tot i que estan obligats a que ens portin els paquets a casa, no ho fan) i aquest matí he anat a recollir-los. Buf, eren una bona muntanya, més avall els podeu veure. Però tot xino xano cap a casa i ara ja tinc les meves figuretes amb mi.

Entre les noves adquisicions hi ha la Yuki versió Gekisou, de Suzumiya Haruhi. Ja tinc la Haruhi i la Mikuru, així que aquesta no podia faltar. També hi ha una Satoko de Higurashi no Naku Koro ni. Les figures de Banpresto de Higurashi tot hi ser barates estan molt bé. Per això tot aquesta serie segurament me l'acabaré comprant. Més avall hi ha una Haruhi figma. És la meva primera figma, tot i que de articulada ja tinc una Yotsuba. I per acabar hi ha la Lala de To Love-Ru. Aquesta adquisició és fruit de la primera ronda de rebaixes especials a HLJ per el primer aniversari de la seva web en japonès. M'encanta. No sé per què sempre m'acaba fent més il·lusió les compres inesperades que les que tinc en preorder des de fa mesos.

DSCN2637

M'he quedat sense piles a la càmera de fotos, així que fins demà no hi haurà més. Si demà en faig més les podreu trobar al meu flickr.

4 comentaris:

  1. XD

    M'agraden les teves figures! Jo ja tinic a la Nina de Mai-Otome en versió Coral Robe a la prestatgeria.... 21cm d'alçada A__A

    Quan vagis a comprar més m'avises i fem una comanda junts =D

    Ara estic esperant a que processin la meva nova comanda, una figura de Nanoha d'uns 40cm d'alçada ;)

    A gaudir de les figures =D

    ResponElimina
  2. El problema és que jo estic en compra continua :P Hehehe.

    ResponElimina
  3. Ara que m'hi fixo en la foto, m'he demanat exactament la mateixa Haruhi que tu XD

    A veure quan acabo tots els examens per obrir els paquets...

    Tinc una Fate de camí per obrir-la amb la Nanoha...

    ResponElimina
  4. Sí, és la mateixa figma :P

    Hehehe, ja tinc ganes de veure fotos ^^

    Jo tinc en camí, a més a més del meu estimat nendo de la Kokonoe, una Haruhi i una Karen (d'Onegai Twins) fruit de la segona ronda d'ofertes especials de HLJ

    ResponElimina