diumenge, de maig 24, 2009

Tsuki-board.net, la xarxa social de figures

Tsuki-board.net

Fa uns dies que vaig descobrir aquesta xarxa social, i no vaig dubtar en unir-me provar-la. Tsuki-board.net és una xarxa social especialitzada en figuretes de manga i anime. No hagués pensat trobar-me una xarxa social així, però mira, sembla que ja pots trobar de tot ^^.

Tsuki-board.net és la millor xarxa social que m'he trobat fins ara. Molt intuïtiva i senzilla d'utilitzar. Res d'interfícies complicades on no saps on trobar les coses, tot és a un cop de click. A més a més és molt especialitzada. Tot està orientat a la seva temàtica, les figures, i sembla que han pensat en totes les opcions que puguis necessitar, tot ho trobaràs. També, ara per ara, és una xarxa social petita en nombre d'usuaris. Som uns 1500. Això la fa acollidora, i també fa que no hi hagi gent d'aquesta que només es dedica a tocar els collons. I a més a més ha estat feta utilitzant software lliure :P

Un 10. L'única pega, per trobar-li alguna, és que no permeti linkar les fotos de les figures des de flickr, només permet pujar-les directament a Tsuki-board. Però res més, ni que busqui puc trobar pegues ^^.

M'encanta que hi hagi xarxes socials tant especialitzades, en vers a les generalistes. En comptes de xarxes socials generalistes crec que hi hauria d'haver serveis per integrar les diverses xarxes socials especialitzades, potenciant-les i deixant tot el protagonisme a aquestes. Per que sempre que es mira un tema de més aprop, es pot tractar millor.

3 comentaris:

  1. Tsuki-board, a més a més de ser una xarxa social, on pots encontrar collecionistes de tot el mon...es un recont de le teues propies adquisicions.
    Tu pega es fàcil de superar, perque resubir imatges no es cosa dificultosa...En cambi, la meua pega es que, si no t'has adonat, tsuki-board tan sols admet figures japoneses...res de dragons, xmen u altres figures que no sigan personatjes japoneses.
    (Yo! segur que t'has assustat al vore una moderadora de tsuki parlant català/valencià/mallorquí).

    ResponElimina
  2. Ostres tu, sí, quina sorpresa! Hahaha. I nosaltres parlant en anglès l'altre dia, quina il·lusió^^.
    Doncs sí, la teva pega és més gran, jo només he de repujar les fotos, però tu no hi pots fer res.
    Però m'ha sorprès força trobar una web així, no m'ho esperava.

    ResponElimina
  3. Qualsevol publicitat per Tsuki es bona, encara que no em passo molt, és la millor pàgina per a consultar totes les novetats i recopilar col·leccions, i la gent té que coneixer-la.

    ResponElimina