dilluns, de març 09, 2009

Japonès 2 i 3 i petits comentaris


Bona nit gent! Feia dies que no actualitzava, així que ja tocava fer un apunt (sobre això també parlaré). Però comencem pel principi, les ultimes setmanes he estat força enfeinat, sobretot amb el cursos de japonès (Sí, ja tinc japonès 2 i 3 del CEO, quin nivell!) i a més també estic patint problemes tècnics amb l'ADSL (desgraciats de ya.com) i per això no he pogut escriure res.

Sobre els cursos de japonès comentar que m'ho vaig passar genial, millor que a japonès 1, m'agrada més aquest professor. Em va fer força pena que s'acabés :(. A veure si a l'estiu m'apunto al 4 només apte per a màsters, hehehe, si es que hi han places...

De ya.com passo de comentar res.

I també el que m'agradaria comentar és sobre algunes ultimes noves paraules del català. Ja vaig conèixer amb tristesa que el terme oficial per anomenar aquesta cosa que jo escric i algú potser llegeix (tot el conjunt) és bloc i no blog com en la resta de llengües del món. I sincerament no entenc perquè. De totes formes, el meu bloc seguirà sent el blog del redox amb g per que jo uso el terme anglès XP. Però sembla que no tenien prou amb això, si no que ja fa uns dies, gràcies a un apunt al bloc (crec que no m'acostumaré mai) del gran mestre RainCT, vaig saber que l'entitat bàsica d'un bloc no és l'entrada com jo coneixia de tota la vida (en anglès és entry) si no que és l'apunt... en fi, també sense comentaris. I aquí sí que entrada era el terme únic i àmpliament utilitzat. No sé quina déu ser la raó d'adoptar apunt (i segurament em costarà molt d'acostumar-me).

Bé, doncs vagi bé i fins un altra (d'aquí a poquet, espero)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada