dissabte, d’octubre 13, 2007

Super-censura a Kodomo no Jikan

Si ja vaig explicar l'altre dia el poc que em va agradar el poc que vaig veure del dorama de Negima!, ara explicaré el poc que em va agradar el que vaig veure al primer capítol de Kodomo no Jikan:


No li trobeu res d'estrany a la imatge? Sí, és... censura. Els pitjors temors s'han fet realitat, han censurat la serie per tot arreu on han pogut


Han posat aquests cartellets tan macos tapant parts de la imatge, han utilitzats efectes sonors per substituir determinades paraules i després està el supercartell:


que s'està una bona estona en pantalla en algunes parts del capítol.

Però no només això, si no que dos de les cadenes de televisió que l'anaven a emetran. Per sort es nota que la censura està feta després de fer la serie, així que s'haurà d'esperar fins que surti la versió en DVD per veure-la.

Kodomo no Jikan a Anime News Network

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada