dimecres, d’octubre 03, 2007

Nou anime: Kodomo no Jikan


Ja estem en època d'estrena dels nous animes de la tardor, i dedicaré unes quantes entrades a comentar el que a mi em sembla el més destacat :P

El primer serà Kodomo no Jikan. Fa unes quantes setmanes que el vaig descobrir en forma de manga i des del primer moment que em vaig enganxar. Es podria classificar com a una comèdia romàntica amb forces punts ecchi. Explica la historia d'una nena d'uns 9 anys enamorada del seu professor i com ella intenta seduir-lo.

Com ja haureu pogut haver deduït pel que he explicat fins ara, ha aixecat molta polèmica. Però no al Japó, si no als Estats Units, on l'editorial que va llicenciar el manga, al veure com continuava la història, s'ha fet enrere i no el publicarà. Segons la meva opinió, no n'hi ha per tant.

Com l'anime és un format més mediatic, s'esperava un alt grau de censura en ell, però fa unes setmanes va sortir una OVA promocional de l'anime on es veia que no s'havien tallat gens. Espero que l'anime, que segons Anime News Network comença avui, sigui igual. Si és així, totalment recomanable.

Kodomo no Jikan a Anime News Network

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada