diumenge, de març 16, 2008

Serie acabada: Ichigo Mashimaro OVA


Fa poc que em vaig assabentar de que havien sortit OVAs d'Ichigo Mashimaro. Me les vaig descarregar i avui les he vist. Feia temps que no reia tant com he rigut, sobretot amb la primera. Miu ets la millor! FUNGA!

Segueixen el mateix estil que la serie de televisió, explicar la vida quotidiana de les 4 amigues i la onee-chan de la chika. Encara que són completament independents en argument millor haver vist primer la serie per entendre alguns detalls.

Les he vistes subtitulades al anglès. Cada cop m'estic acostumant més a veure l'anime subtitulat al anglès per que els fansubs castellans són cada cop pitjors. Tot hi que hi ha algun de bo (Aunder i poca cosa més) de mitjana els fansubs anglesos són molt superiors en qualitat. Tot i això els catalans són els millors (s'ha de fer país). En fi, m'agradaria molt tenir-les en català, junt amb la serie de TV, a veure que s'hi pot fer :P

Ichigo Mashimaro OVA a Anime News Network

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada