divendres, de març 28, 2008

Hi haurà CLANNAD per estona


Nois, molt bona notícia per el mon del anime en general, Kyoto Animation ha anunciat que hi haurà segona temporada de CLANNAD. Aquesta s'anomenarà CLANNAD After Story.

Ufff, ja puc respirar tranquil. L'altra dia vaig veure en anglès l'episodi final de la primera temporada i és allo que et quedes "em falta alguna cosa..." (bàsicament tot un arc argumental) i no crec que a la OVA que trauran al juny doni per tant. Em vaig quedar força decebut amb KyoAni (Tant mal acostumat que em tenia a que fes les coses increïblement perfectes i brutalment bé...). Però amb l'anunci d'aquesta nova temporada tot canvia.

I en aquest arc es on ens deixarem de totes les collonades de l'anterior serie i anirem a l'historia a l'estil 100% Key de debò i com no podia ser d'un altra forma, prepareu els mocadors. Quines ganes de saber dates ja.

Per anar fent boca, una promo:



Font: Anime News Network [1], [2]
CLANNAD After Story a Anime News Network

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada