dijous, de març 27, 2008

Photo finish per decidir el 1er en passar l'Acid3 test


Bona nit. Ahir vaig marxar a dormir amb la notícia de que ja hi havia un navegador que passava l'Acid3 test. Primer vaig veure la notícia de que l'Opera acabava de superar al Safari i aconseguia 98 punts en vers els 96 del Safari. I justament després un update dient que l'Opera ja havia arribat als 100 punts i el Safari en portava 98. Deu meu, semblava que hi havia un super pique entre els dos i m'imaginava:

El senyor Steve a apple, amb el fuet a la ma:
-Treballeu, treballeu! fsk. Que ens han avançant els de Opera. fsk. Porteu a quatre programadors més del MacOS que han quedat ordinadors lliures! Recupereu als caiguts! fsk.
Steve preguntant-li a un programador caigut en combat: Quantes hores portes programant?, miserable!
Programador: 20 hores.
Steve: Ja no fan programadors com als anys 80... Treballeu! fsk.

I a Opera tres quarts del mateix.

Bé, però tot no acaba aquí. Aquest matí m'he llevat amb una nova notícia al respecte. I és que Apple va reportar un bug del Acid3 test que ja s'ha corregit i que el Safari també ha arribat a 100 punts. Així que ara no sabem sí l'Opera està a 100 o a 99... i segurament mai ho sabrem.

En fi, que al final sembla que han quedat l'Opera com a primer navegador en passar l'Acid3 test, però amb una beta privada i el Safari en el primer de pasar-lo en una versió publica. I així tots contents... o cap.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada