dilluns, de desembre 31, 2007

Serie acabada: Full Metal Panic!


Bé, aprofitant les vacances de nadal, en lloc d'estudiar estic veient anime, jajaja. Es que si no no seria aprofitar-les :P.

I respecte a la serie dir que m'ha agradat (quina novetat, sembla que tot m'agrada, bé es que si no no la veuria :P) basicament per que tot i ser un anime de mechas, tot l'anime no gira entorn al mechas, i això fa que no cansi. Bona animació, bon argument, així a que espereu a veure-la?

Sincerament, segurament la raó principal que m'ha portat a veure aquest anime és que les dues següents temporades estan fetes per Kyoto Animation, i com ja heu vist a la meva nova TODO list, veure tot el de Kyoto Animation és un dels objectius. Però tot i així la serie està bé, eeehhh

Full Metal Panic! a Anime News Network

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada