divendres, de desembre 28, 2007

Final d'actualització del blog del redox

Jejeje, com ja vaig dir, porto uns quants dies treballant en ell. En principi ja estaria :P, així que us explicaré les novetats:

  • La llista d'etiquetes s'ha transformat en un núvol d'etiquetes, que té la mateixa utilitat però mola més
  • S'ha afegit marcadors socials a cada entrada. Així ja podreu socialitzar les meves entrades per que es coneguin a tot l'univers.
  • Nou contador de visites que em proporciona molta més informació sobre vosaltres, muahahahaha.
  • Nova publicitat amb anuncis de subhastes d'ebay. A aquesta si que li prestareu atenció, muahahahaha.
  • Nova secció actualment, on sortirà principalment el que estic llegint i l'anime que tic veient actualment (no podia ser d'altra forma).
  • Nova i reformada TODO list. Ara amb colors (que això sempre mola) i amb un nou grau de frikisme, ja que és una llista multinivell amb objectius desbloquejables.
I crec que ja està. De totes formes el blog sempre està en continua evolució, així que potser d'aquí a poc afegeixo alguna nova "feature".

I per acabar, ara que ja porto uns quants dies amb la nova plantilla, mmm, crec que m'ha quedat una mica ubuntu, jajaja, serà el subconscient :P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada