dimarts, de febrer 03, 2009

Segona temporada de Haruhi a l'abril! (Actualitzat)


Molt bona nit a tothom!!! Avui no tenia pensat escriure res al blog, però inesperadament s'ha produït una notícia que canviarà la humanitat, i havia de ser comentada.

La segona temporada de Suzumiya Haruhi ja té data! I serà a l'abril quan començarà. Ja queda poquet poquet. Jo per temàtica i per com de carregada de series de Kyoto Animation està de carregada últimament la televisió, últimament apostava per que ens hauríem d'esperar fins a la temporada de tardor. Però no, aquesta primavera ja la tindrem! Gent de KyoAni, us estimo!

L'anunci i més detalls vindran a la Newtype de març, però l'anunci televisiu de la revista ja ens ha desvetllat aquesta part. Històrica revista que evidentment ja tinc encarregada. Aquí a dalt teniu l'anunci, que com m'esperava ha trigat ben poc en aparèixer per YouTube.

Com ja vaig escriure en una entrada passada, la temàtica d'aquesta segona temporada sembla que es centrarà en la quarta novel·la de la serie, de moment, per mi la millor de totes. I pel poc que es veu a l'anunci o puc confirmar. Només tinc ganes de veure-la.

I per acabar, us deixo l'enllaç a Anime News Network on he vist la gran notícia. Vagi bé!!! Haruhiism forever!

Actualització: Al final sembla que no serà així, sembla que encara haurem d'esperar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada