dilluns, d’abril 21, 2008

L'Isma Prados ha tornat


I jo que pensava que estava preparant el salt cap a alguna de les televisions estatals (encara que no me'l podia imaginar parlant castellà), sembla que encara el tindrem per aquí durant força temps.

Doncs una entrada per variar una mica la rutina informàtica, anime, anime, informàtica... :P. Així comento el nou programa del meu mestre de teoria de la cuina. Comencem per les coses dolentes (que l'ultim que es diu sempre és el que queda :P), no m'agrada GENS que surti disfressat de cuiner. Si hi havia alguna cosa marca de la casa Isma eren les seves samarretes, els seus davantals, feia que el poguessis sentir més aprop de la gent del carrer que dels grans cuiners, i així acostar-nos la cuina d'aquests. I l'altra cosa que no m'agrada, la cuina. Horriblement fosca i extremadament moderna. Entre la disfressa i la cuina no el veig tant, com ho diria, hàbil, lleuger de moviments..., no sé si m'enteneu.

De les coses bones, veig que es potencia la part bona dels seus anteriors programes, la informació per aconseguir una bona alimentació. És més, veig que s'ha deixat de banda una mica la part estricta de les receptes per transformar el programa en un programa per aprendre a menjar bé, combinar bé els aliments per tenir una alimentació equilibrada, fer un bon tractament d'aquests... coses realment molt més importants i que eleven al programa a un altre nivell, per sobre d'aquesta moda de programes purs de receptes.

El podeu veure cada dissabte i diumenge a les 20:30 per TV3.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada