dimecres, d’abril 30, 2008

Hola Hardy!


Com ja havia anat esmentant en entrades anteriors, aquest dissabte vaig assistir a la festa de celebració de la sortida de la nova versió d'Ubuntu Hardy Heron 8.04 LTS. Es va celebrar a la biblioteca municipal de Caldes de Montbui durant tot el dia.

Hi vaig anar des de Terrassa amb en Crazy i en Dani. Vam arribar ben d'hora i així vam poder petar la xerrada una estona amb aquella gent que només veiem de festa en festa. Just després Packaging Jam, on el gran RainCT ens va explicar com fer paquets deb. Ara ja és el meu sensei de paquets deb^^. Al mateix temps que els més frikis estàvem a la Packaging, la resta estava a la install party. Allà hi havia gent que portava el seu PC per que li ajudessin a instal·lar Ubuntu(fins i tot hi havien trastos de sobretaula) i més frikis que els ajudaven a fer la instal·lació.

Un cop acabada la Packaging, hi va haver la presentació oficial de l'Ubuntu a carreg del gran Giorgio Grappa. Just després havíem d'haver jugat una partida al freevial, però com ja era tard, vam anar a dinar. Després de dinar vam participar a la gimcana a carreg d'en Crazy i vam fer unes partides al freevial i final.

M'ho vaig passar molt bé, ja tinc ganes de que arribi la següent :P. No havia fet l'entrada fins ara per que volia posar alguna foto i tot i que fa ja algun dia que van sortir, no he tingut temps i m'ha fet mandra fins avui, tot i que ahir ja vaig començar la meva Golden Week particular (ja que el profe d'ACA sembla que no se'n va recordar que hi havia canvi de dia lectiu) :P.

Si voleu veure les fotos, aquí teniu les d'en SiscoGarcia i les d'en josepgallart :P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada