divendres, d’abril 25, 2008

El nou Ubuntu ja es aquí!

Nou Ubuntu 8.04

Doncs sí, ahir va arribar el gran dia, la sortida de la versió 8.04 del Ubuntu. I aquest cop me l'he instal·lat actualitzant el sistema. Això sí, en el primer PC amb molta por, per anteriors experiències actualitzant :P. Però com aquest cop vaig llegir algun missatge per fòrums esperançador, em vaig animar a provar-ho. Així que abans d'ahir ja vaig instal·lar-lo al pc de sobretaula. Va ser tot un exit l'actualització. Va ser tot un exit l'actualització, així que ahir també ho vaig fer amb el portatil. Em van sorprendre força que estiguesin tan poc saturats els servidors ahir.

De moment he provat poca cosa, basicament m'he dedicat a canviar-li l'aparença, podeu veure a la captura com ha quedat ^^. M'agrada molt sobretot el rellotge mundial, va molt ve tenir sempre l'hora de Tokyo i la de la costa est i la costa oest dels Estats Units sempre a ma, i el Firefox 3, menys memoria, més rapid i el reenderitzat amb cairo no té preu :P. I demà Festa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada