divendres, de gener 11, 2008

Nova tarja gràfica

Imagen005-m

Hola a tots! Ahir vaig anara a buscar la nova tarja gràfica del meu PC i avui ja l'he instal·lada, que li fotin a IA, jajaja.

No us espereu un supercomputador de tarja gràfica, com ja haureu vist és una ATI Sapphire Radeon 9550. Uuuuaaalaa, però que fa aquest comprant una cosa tan antiquada! Sí però era exactament el que volia, fins i tot m'he passat amb la RAM gràfica, em podia haver quedat la de 128 MB en comptes de la de 256 MB. Volia una tarja que funciones amb el Compiz per AIGLX en aquesta versió d'Ubuntu sense haver d'instal·lar controladors de fora del repositori, que tingues suport d'OpenGL 2.0 i que fos el més barata possible. I aquesta les compleix totes menys l'ultima, la de 128 MB evidentment era més barata.

Tic molt content amb la compra, penseu que el que tenia el meu pobre PC era una Geforce 2 MX400 de 64 MB. Una mica de diferencia hi ha, jajaja. I perdoneu la foto, les piles de la càmera de fotos han mort definitivament hi ara, de moment, només puc fer fotos amb el mòbil, amb el que això suposa.

1 comentari:

  1. WElcome to ATI world! D'aki poc controladors free free!
    I... welcome to Tux World!XD ^^ q macu kes ell!

    ResponElimina