dimecres, de novembre 07, 2007

Les compres del Saló

DSCN1067

Bé, avui us mostro les meves compres que vagi fer al Saló del Manga. No he comprat cap novetat en manga per que les novetats d'aquest any no valien res, menys School Rumble però com de moment són 18 volums i encara esta oberta..., i no em vull ficar en series tan llargues.

Però a falta de novetats vaig estar mirant els catàlegs de les diferents editorials i al final el que més em va convèncer va ser el de Ivrea, i així vaig comprar Alien 9 i en un amago amb el grup, com que el vaig veure allà, també Blood.

Després també em vaig comprar el super peluix del L, que és brutal i més tard la compra de l'any. Si la compra de l'any va ser la super figura de la Riza Hawkeye per només 6€. Brutal!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada