dilluns, de març 01, 2010

Més saimoe i posters

Gent, fa uns dies que torno a tenir el bloc abandonat! Això no pot ser. Així que toca actualitzar.

I a més, avui és un dia important, la Kuroko es juga passar a la següent ronda de l'ISML 2010!!! No pot ser que a l'anterior ronda fos eliminada per l'Index! Així que gent, tothom a votar-la! Aquesta ja és l'ultima oportunitat per a que les candidates es classifiquin. Hi ha una ronda prèvia i entre les més votades es jugaran classificar-se els dies 4 i 5. Llavors tampoc podeu oblidar-vos de votar la Kuroko!

New posters

A més de saimoe, avui també he estat canviant algun dels posters que tinc a l'habitació. Ja feia temps que tenia ganes de fer-ho. I sobretot de penjar el poster de la gran Haruhi-sama! I per acabar de completar, un altre de Haruhi, un d'Ookamikakushi i un de Sora no Woto.

És tot per avui. Ara crec que veuré algun capítol de Hanamaru Kindergarten abans d'anar a dormir, que avui no tinc gaire son. Vagi bé!

2 comentaris:

  1. M'agraden els teus posters ^^

    Aniràs al Japan Weekend?

    ResponElimina
  2. Hola!

    Acabo de veure el teu comentari, perdona que no hagi respost abans, últimament tinc el bloc bastant abandonat ^^

    Merci. Al final no, no hi vaig anar ^^

    ResponElimina