dijous, de novembre 05, 2009

HTC Magic

My HTC Magic

Des de fa un parell de setmanes que tinc mòbil nou. És un HTC Magic, un dels mòbils amb sistema operatiu Android que hi ha al mercat. I de moment, en el poc temps que porto amb ell l'únic que puc dir és que m'encanta. L'Android és molt còmode e intuïtiu. L'única pega que li puc trobar és que potser li falta de serie alguna aplicació bàsica. Però això s'arregla amb el Market.

Since two weeks ago, I have a new mobile phone. Is an HTC Magic, one of the mobile phones with Android operating system. For now, I only can say that I love it. Android is comfortable and very easy to use. The only problem that I found is that some applications that I find that would have to come with the phone didn't come. But this can be solved with Market.

6 comentaris:

  1. bon fondo de pantalla ^^

    ResponElimina
  2. La gran Haruhi no podia faltar :P

    ResponElimina
  3. M'encanta aquest mòbil, ho has comprat per Vodafone o lliure? Quant t'ha costat? És que tinc unes ganes boges de comprar-me un smartphone amb Android.

    ResponElimina
  4. El vaig comprar lliure per 260€ a ebay. Va molt bé. Per mi Android és el millor SO de mòbils que hi ha actualment ^^

    ResponElimina
  5. Bona compra. Jo estic dubtant entre aquest i el HTC Hero, també amb Android, però és massa car. En el Magic es pot desactivar l'accés continu a Internet no? És que en Vodafone t'obliguen a contractar tarifa d'Internet amb l'excusa que el mòbil està sempre connectat.. ¬¬

    ResponElimina
  6. Doncs realment si tens el 3g configurat sí que està sempre connectat. Però per sort hi ha una aplicació al Market que et permet desconectar l'accés a Intenet, així que no necessites estar sempre conectat.

    ResponElimina