dimecres, d’octubre 28, 2009

Otacool

Otacool 04

Per fi m'ha arribat el meu Otacool! Ja tenia ganes de que m'arribes aquest llibre. I ara falta revelar l'altre misteri, hi surt la meva habitació?

Finally my Otacool arrived! I was waiting this moment since long time. And the great mistery, will be my room in?

Otacool 01

Doncs al final només hi surt a la secció d'altres 52 habitacions^^. Moltes felicitats a tots els que teniu pàgina pròpia especialment:

At last my room only appears in the more 52 room section^^. Congrats to all the people that have own pages specialy to:

Yuuka:

Otacool 02

De_Jay:

Otacool 03

De totes formes és un honor sortir a un llibre del gran mestre DannyChoo ^^.

In any case, is a great honor to be in to a book of the great master DannyChoo ^^.

5 comentaris:

  1. No esta yakumo? los chicos del staff de mfc son muy stylish...bueno, y enhorabuena por salir entre los 52...es un logro!

    ResponElimina
  2. Sí, yakumo sí que està. Merci.

    ResponElimina
  3. Hola... Mi Nombre es Manuel, soy de Chile South America... Por favor tu puedes mandarme una foto de mi Habitación en el Libro?? Por favor... @_@
    Este es mi Mail manuelriosg@gmail.com
    De antemano muchas gracias ^_^

    ResponElimina
  4. Oki, ahora mismo voy ^^

    @Singer Yuna He vist a la pàgina d'estadístiques que tinc del blog que has fet el comentari d'una IP que la situa a Catalunya, aquests sistema sol equivocar-se bastant, però potser ets per aquí? (potser saló del manga :P)

    ResponElimina
  5. Muchas Gracias!!! Saludos desde Chile!!!

    ResponElimina