diumenge, de novembre 16, 2008

Resum del XIV Saló del Manga

Wall de Haruhi

Amb un parell de setmanes de retràs, però faré cinc cèntims sobre el passat Saló del Manga. I vaig anar el divendres per la tarda, i tot i que m'esperava que no hi hagués gaire gent, ja que era un divendres i la meteorologia no acompanyava gaire (no sé que tindrà a veure :P), però estava a petar. Com m'esperava, moltes més figures de Haruhi que l'any passat però, tot i la pujada del yen, encara més car que comprar-lo al Japó directament.

Una de les coses que em va agradar va ser l'exposició de Doraemon, sobretot els storyboards de les pel·lícules. En quan al cosplay, abans d'arribar pensava, a veure quantes Haruhi veure avui. Pos només en vaig veure tres, bé dos d'elles no m'hi vaig fixar bé quin personatge eren exactament, que diria que és menys que el que vaig veure l'any passat. Del que si que hi havia un munt era de Maka de Soul Eater. Això si que no m'ho esperava.

En quan a compres, vaig aprofitar l'oferta del 5% de descompte que feia Norma per comprar mangues de Norma, entre ells l'única novetat que m'interessava, La Magia de Hibiki, de Jun Maeda (Key) (guionista de Kanon, Air o Clannad, casi na) i de Rei Izumi (tot i que a la portada posa Idumi ¬¬, inútils...). Les histories recorden a Air o a Clannad, així que plenament encertat^^. També em vaig comprar el wall de Haruhi de la foto :P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada