dissabte, de novembre 08, 2008

Ja el tinc, el primer vol. del manga de Haruhi

The Melancholy of Haruhi Suzumiya 1 (Manga)

Ja ha passat el mig anyet d'espera des de que un bon dia d'abril vaig llegir la gran notícia de la llicència del manga de Suzumiya Haruhi als Estats Units e immediatament vaig fer ressò de la notícia al blog. El que no sabia llavors era que al dia següent tindria una notícia encara molt millor.

El dia 28 d'Octubre era la data oficial de sortida que deia a Amazon, però me'l van enviar el 24 i per això, el dia 6 ja el tenia a les meves mans.

Vist des d'ara, sembla que ha passat força rapid aquest mig any d'espera (no pensava el mateix els següents dies després de coneixer la notícia :P) i això m'anima en l'espera del mig anyet que encara queda per a la primera novel·la. Quines ganes!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada