divendres, de juny 27, 2008

2on sopar de joves ubuntaires

Per fi he acabat els exàmens! Ja només em queda per entregar el processador d'ACA (que sembla que no trencarem la tradició i no el podrem fer funcionar). Ara espero poder dedicar-li una mica més de temps al blog, i més veient les ultimes novetats de blogger, ja tinc ganes de renovar-lo una mica.

Bé, però anem al tema de l'entrada. Aquest dimecres es va celebrar el segon sopar de joves ubuntaires. M'ho vaig passar molt bé, com no pot ser d'un altra manera amb tota aquesta gent :P. I a més a més, com que per fi ja torno a tenir piles per la càmera de fotos, vaig fer fotos! Si les voleu veure, estan a la galeria de joves ubuntaires, junt amb les de l'Arnau.

I el proper sopar, pel mes que ve, que això no decaigui! I ja sabeu, si sou joves i ubuntaires i encara no esteu a la llista de correu, no se a que espereu :P Vagi bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada