diumenge, de maig 11, 2008

Provant el Multi-pointer X

MPX al portatil

Era un dels objectius del nou X.org 7.4, que semblava que al final no sortiria amb aquest, però ara sembla que si que l'inclouran. Ahir el vaig estar provant amb una Live CD al meu portàtil.

L'MPX (Multi-pointer X) és, ara per ara, una modificació del servidor d'X per que pugui manegar diferents ratolins i diferents teclats a l'hora. El vaig provar al meu portàtil amb 3 ratolins, el touchpad del portàtil i 2 connectats per USB. Així que no tenia mans suficients per fer-los anar a l'hora.

Pot estar bé per a treballar més d'una persona a la vegada en un mateix PC, però crec que estaria més orientat a utilitzar pantalles multitactil, com es pot veure en un vídeo a YouTube:



Així que amb MPX i DRI2, tinc ganes que surti ja el proper X.org.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada