dissabte, de maig 10, 2008

Animelliure Fansub: La noia que saltava a través del temps


Novetat, novetat! Una nova pel·lícula des de Animelliure Fansub, la multipremiada: La noia que saltava a través del temps (Toki wo Kakeru Shoujo). D'obligatòria descarrega, com no podia ser d'un altra manera.

Sinopsi:
Quan Makoto Konno, de 17 anys, obté l'habilitat de viatjar cap al passat, decideix immediatament que utilitzarà aquest do per millorar les seves notes i prevenir els seus errors. Tanmateix, aviat s'adonarà que canviar el passat no és tan simple com sembla, i és molt possible que hagi de confiar en els seus nous poders per donar-li forma al seu futur i el dels seus amics.

Descarregueu-la de la web del fansub o del fil corresponent del fòrum d'Animelliure.

La noia que saltava a través del temps a Anime News Network.

8 comentaris:

  1. Anònim7:04 p. m.

    QGracis per l'informació!!

    ResponElimina
  2. m'encantaaa

    ResponElimina
  3. Anònim1:06 a. m.

    M'hagradat tant!!
    Ha sigut massaa!!

    ResponElimina
  4. mancantat es la millor pelicula que he vist mai hi ha vore si hu fan mes suvint a la televisio ke abans hu feient mes sovint al canal super3xl
    =P

    ResponElimina
  5. en dvd hi asta aquesta pelicula??

    ResponElimina
  6. ares no troba aquesta pelicula kinaaaaa merdaa!!!

    ResponElimina
  7. Anònim6:44 p. m.

    hi ha la segona pelicula?

    Jo ja l'etinc en dvd =D

    ResponElimina
  8. Gemma P.6:30 p. m.

    Mencantaaaa es la meva peli preferidaaa !! Quan la vaig verue, es que... no em vaig estar de plorar !! ;)
    LA RECOMANO! ;D

    ResponElimina