dissabte, de maig 10, 2008

Animelliure Fansub: La noia que saltava a través del temps


Novetat, novetat! Una nova pel·lícula des de Animelliure Fansub, la multipremiada: La noia que saltava a través del temps (Toki wo Kakeru Shoujo). D'obligatòria descarrega, com no podia ser d'un altra manera.

Sinopsi:
Quan Makoto Konno, de 17 anys, obté l'habilitat de viatjar cap al passat, decideix immediatament que utilitzarà aquest do per millorar les seves notes i prevenir els seus errors. Tanmateix, aviat s'adonarà que canviar el passat no és tan simple com sembla, i és molt possible que hagi de confiar en els seus nous poders per donar-li forma al seu futur i el dels seus amics.

Descarregueu-la de la web del fansub o del fil corresponent del fòrum d'Animelliure.

La noia que saltava a través del temps a Anime News Network.

8 comentaris:

  1. QGracis per l'informació!!

    ResponElimina
  2. m'encantaaa

    ResponElimina
  3. M'hagradat tant!!
    Ha sigut massaa!!

    ResponElimina
  4. mancantat es la millor pelicula que he vist mai hi ha vore si hu fan mes suvint a la televisio ke abans hu feient mes sovint al canal super3xl
    =P

    ResponElimina
  5. en dvd hi asta aquesta pelicula??

    ResponElimina
  6. ares no troba aquesta pelicula kinaaaaa merdaa!!!

    ResponElimina
  7. hi ha la segona pelicula?

    Jo ja l'etinc en dvd =D

    ResponElimina
  8. Gemma P.6:30 p. m.

    Mencantaaaa es la meva peli preferidaaa !! Quan la vaig verue, es que... no em vaig estar de plorar !! ;)
    LA RECOMANO! ;D

    ResponElimina