diumenge, de febrer 17, 2008

Love Hina en català


Coi, si que hi havia una notícia important que comentar, aaaaiiiii. Glénat editarà Love Hina en català. Quina ilu, el primer manga que vaig llegir ^^. Estic eufòric.

Bé, tampoc és una sorpresa molt gran, ja que veient la política que està seguint Glénat a l'hora d'escollir els manga que publiquen en català es podia preveure. Escullen o series de gran èxit o series que l'anime ha estat emes en català. Així que veient com estava el panorama la meva predicció era que potser sortiria pel passat saló del manga. Però vaig cometre un error fatal, em vaig oblidar de Card Captor Sakura. I evidentment havia de ser aquesta. Així que ara, tot sembla que serà pel saló del còmic, ja si que li toca a Love Hina.

Moltes gràcies Glénat per permetrem llegir manga en la meva llengua!

Font: www.glenat.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada